příspěvek našeho čtenáře:
Anonymní řekl(a)... Ahoj,na travianu mas pozici kousek ode me a uz ani nevim,kde jsme tuhle adresu nasli...meli jsme taky problem,ktery byl podle nas zpusoben scriptem...Probehlo par utoku s rozdilem treba 2sec po sobe,to si zkus,proste to bez nejake pomoci scriptu neni mozne,aby to jeden clovek zvladnul,utoku bylo cca 15.Po odeslani vsech odkazu a jedne cele stiznosti MH, nam bylo sdeleno,ze jsme "zacatecnici" (oba hrajeme dlouho)a at zkusime trosku hledat,ze mozna zjistime,cim to bylo,kdyz podle nej to script nebyl...Tohle chovani jsme ani jeden z nas nepovazovali za jednani MH a i kdyz ted uz nevim jmeno onoho hrace,vypadalo to,ze je to kamarad MH a s tim obycejny hrac nic neudela. Kazdopadne to,co predvadeji v tvem pripade,je hnus...E.
Ahoj kolego, skoda, že jsi zde nenechal žádný kontakt na sebe, trošku ti tuhle věc s těmi skripty osvětlím tedy tady, admini mne za to určitě budou míti rádi.
Takže pomocné nedovolené skripty typu pluginu firefox pro GREASEMONKEY apod. jsou ze strany většiny členů travian teamu prakticky neidentifikovatelné.Podle mého by je mohl odhalit za určitých okolností a s použitím některých technik pouze někdo, kdo má přístup na tvůj účet coby administrátor. Avšak myslím, že ani admini toto nedělají. A vzhledem k tomu, že členové TRAVIAN TEAMU tento fakt dobře znají, nic jim nebrání skripty bezpečně používat a tak je jen otázkou jejich svědomí, jestli tak činí i nikoliv.
Pokud je někdo ze strany MH či jiných TT potrestám za skripty, bude to s největší pravděpodobností buď proto, že se přiznal, proto, že se používání skriptů povedlo prokázat nějakou jinou nepřímou logickou vazbou nebo třeba proto, že dotyčný někde uveřejnil svůj report z travilogu, na základě kterého se dá používání skriptů bezpečně identifikovat.
Samozřejmě je třeba ale mít na paměti, že není skript jako skript.
Ale většina těch známých a používaných tzv skriptů nejsu skripty, jejich působení či dotazy směrované na server by se daly identifikovat.
Jinak ještě k Tvému konkrétnímu případu posílání řady útoků s velkou frekvencí.
Tady tě možná trochu zklamu, ale na druhou stranu ti třeba to, co napíši i pomůže.
Takže samozřejmě existují skripty, které umí plánovat útoky či je pouštět v rychlém sledu za sebou apod.
Např. dovol nyní malou citaci z externího fora aliance _konf_ (aliance slavných nicků):
nasledujici veskere tyto utility vyzaduji prohlizec Firefox http://firefox.czilla.cz/ s instalovanou podporou skriptovani v JS nazvanou Greasemonkey (ke stazeni zde https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/748 )
.......
Travian task queue http://userscripts.org/scripts/show/13693super utilitka umoznujici naplanovat na konkrenti cas veskere akce v travianu jako jsou utoky, staveni budov apod
Varování: používání výše uvedeného je v rozporu s pravidly hry travian a můžete být za ně dle pravidel postiženi!! Proto nedoporučuji používat!
Na druhé straně je opravdu možné i bez těchto pomocníků posílat útoky rychle za sebou.
V podstatě znám tři možnosti, tak se rád podělím.
Upozorňuji, že všechny tři způsoby jsou závislé na používaném typu prohlížeče a jeho nastavení. Za určitých okolností je nelze použít třeba vůbec.
-1-
jednotlivé útoky si tzv připravit po jednom tedy každý útok zvlášť do nově otevřeného okna prohlížeče a poté rychle po sobě pouštět
-2-
pošleš útok a rychle zmáčkneš dvakrát po sobě klávesu "backspace", rychle vyplníš jednotky a typ odeslání vojska znova a zase odešleš, poté opět dvakrát klávesu "backspace" v mnohých případech tentokrát máš jiš vše přednastavené ... tedy znovu jen dvakrat tlacitko odeslat a odesíláš další útok, dvakrát bakspace a můžeš takhle dokola stále ....samozřejmě toto se hodí jen pro případ, že posíláš v každém útoku stejné typy jednotek, ale i to se může velice hodit.
-3-
tento způsob je nejrychlejší a pokud se zadaří a máš natrénováno, umožní ti za určitých okolností posílat i několik útoků za sekundu.
princip je zcela snadný, nastavíš útok a když už máš kliknout na poslední tlačítko odeslat, kterým se útok definitivně odesílá, zastavíš se...chvíli se soustředíš :) a pak začneš na ono tlačítko klikat jako o život...prostě funguje to tak, že musíš každý další klikanec uskutečnit dříve, než se stačí začít načítat nová stránka v prohlížeči, tím pádem docílíš toho, že tvůj požadavek na odeslání útoku je odeslán serveru ke zpracování, ale ty rovnou dalším kliknutím odesíláš již požadavek další. Ve chvíli, kdy ti stránka přece jen již "uteče", vrátíš se opět pomocí zmíněného bacspace a v divotvorných útocích pokračuješ. (nejlépe funguje asi v Opeře, ale záleží i na jeji verzi)
Varování:
Prosím mějte na paměti, že servery mají jen omezenou zatížitelnost a tedy pokud byste se například domluvili s více lidmi a klikali takhle o závod dlouhodobě navíc třeba ještě ve špičku kdy už i tak je na serveru hodně lidí,mohli byste způsobit serveru řekněme nemalé problémy a třeba i škody a následně by mohlo býti třeba i obnovit databázi k nějakému již minulému časovému bodu. Jistě nemusím dodávat, jaké škody a snad i změnu výsledků celého serveru byste tím mohli způsobit, což by rozhodně bylo nefér, takže samozřejmě doporučuji se takových "sabotáží" vyvarovat.
čtvrtek 3. července 2008
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat